Sunday, July 18, 2010

Cemburu ke???

Cemburu?? Apa itu cemburu??

Aku pasti semua orang pandai merasa cemburu kan? Tipu la kalu tak ada langsung rasa cemburu. Samada cemburu banyak, cemburu sikit, cemburu buta atau cemburu celik..

Aku dah lama simpan perkara ini dalam kepala, sebelum ni tak terfikir pun nak tulis atau nak luahkan, tetapi setelah membaca kisah suami 81 tahun yang tikam isteri hingga mati, aku terfikir... Cemburu itu biar bertempat..biar di tempat yang betul bukan cemburu mengada yang...annoying..!

Tapi kisah aku macam lawak je.. ada ke patut aku cemburukan "beliau" yang sibuk dengan kerja komputernya... lain la kalu dia ada perempuan lain hik3... apapun aku cuba menyesuaikan diri aku dengan minat "beliau". Penah aku bergaduh dengan "beliau" hanya kerana masa "beliau" banyak pada kerja-kerja komputernya... huhu

Perkara pertama mestilah minta MAAF. Patut ler beberapa sms sebelum itu tidak berbalas. Aku tahu "beliau" sibuk sebab "beliau" tengah sangat minat terhadap kerjanya.. Akhirnya aku mengerti dan cuba memahami.. Aku tahu "beliau" dah cuba sedaya upaya bahagikan masanya untuk aku..

hmmm... perkara yang buat aku kurang selesa bila kakak angkat aku selalu contact "beliau" bila ada kesusahan.. aku terfikir jugak, siapa adik angkat kepada kakak itu?? Ye, aku tahu "beliau" tidak anggap apa-apa pun terhadap kakak itu.. tapi perasaan kurang selesa itu ada pada diri aku.. oh hati tabahkan yek... =)

apapun saya sayang "beliau".....

No comments:

Post a Comment